Ingen nära, alla nära.

Tja jubelidioter :)

Nu är det ett nytt jävla år! 
Woho så stört sjukt!
Tiden har gått så fantastiskt fort, och jag har fått uppleva och gått igenom en massa.

Hela året har givit mig massa skratt, äventyr, lite gråt, massa massa mer skratt och otroliga människor i min närhet. Jag är glad för allt jag har fått uppleva 2014, bra som dåligt, för jag har verkligen lärt mig massa. Om mig själv och om andra. 

Nu har vi ett nytt år framför oss. Det ska jag verkligen ta vara på. Jag ska resa igen. Inte till Aussie utan till Asien igen, Laos och Vietnam närmare bestämt. Och Thailand såklart. Thailand ska få ge mig nya mer värdefulla minnen. De jag har nu är görbra men jag vill ha bättre. Ingen jävla kille involverad. Så är jag nöjd 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: